Nová EXOTA - Časopis pro všechny chovatele exotického ptactva

Anonym, 02.09.2010 18:51

Kanár

Kolik z Vás chová kanáry?

Odpovědět | Citovat

Anonym, 02.09.2010 22:23

Já je nechovám, ale moc se mi líbí. Nemám na jejich npoměrně časově náročný chov čas. Ale kanárkáři jsou páni chovatelé.

Odpovědět | Citovat

Anonym, 03.09.2010 11:17

Já chovám postavové kanáry glostery. Jsem začátečník, ale docela mě to baví. Chtělo by to o chovu glosterů - eventuálně o jejich standardu více článků v časopise. Takže redakce - snažte se :)

Odpovědět | Citovat

Anonym, 28.09.2010 06:23

Chovam kanary zpevne dutopevce,z barevnych chovam melaninove cervenoisabelove.Proc jsem ale pisi,podte vy mladi to tady trosku rozjed pan Sojka bude rad.BERTE TO JAKO VYZVU.Faunu nedohonime ale rozjed by jsme to mohly co rikate.Jirka Vacek.

Odpovědět | Citovat

Anonym, 28.09.2010 11:15

Cituji: Chovam kanary zpevne dutopevce,z barevnych chovam melaninove cervenoisabelove.Proc jsem ale pisi,podte vy mladi to tady trosku rozjed pan Sojka bude rad.BERTE TO JAKO VYZVU.Faunu nedohonime ale rozjed by jsme to mohly co rikate.Jirka Vacek. Rozjet by se to tu mohlo… Tak tedy vznáším otázku, která mě tíží neustále při návštěvě jakékoli výstavy v ČR. Proč je obecně takový obrovský rozdíl v kvalitě kanárů u nás a venku? Radek Veselý

Odpovědět | Citovat

Anonym, 28.09.2010 11:21

Cituji: Chovam kanary zpevne dutopevce,z barevnych chovam melaninove cervenoisabelove.Proc jsem ale pisi,podte vy mladi to tady trosku rozjed pan Sojka bude rad.BERTE TO JAKO VYZVU.Faunu nedohonime ale rozjed by jsme to mohly co rikate.Jirka Vacek. Rozjet by se to tu mohlo… Tak tedy vznáším otázku, která mě tíží neustále při návštěvě jakékoli výstavy v ČR. Proč je obecně takový obrovský rozdíl v kvalitě kanárů u nás a venku? Radek Veselý

Odpovědět | Citovat

Anonym, 28.09.2010 12:59